Είναι να αναρωτιέται κανείς, με ποιο σκεπτικό δίνουν οι ειδικοί τα ονόματα στις κακοκαιρίες. Η Αθηνά μας χτύπησε πρώτη, που ήταν η θεά της σοφίας και προστάτιδα των Ελλήνων και ακολούθησε ο μπάλος, αρχαίος χορός που χορεύεται από ζευγάρια κι ενσωματώνει όλα τα στοιχεία του έρωτα και του φλερτ.

Τι σχέση έχει η σοφία με την ανοργανωσιά και την ανοησία που δέρνει τον κρατικό μηχανισμό και τι σχέση έχουν οι χαρές της ζωής με την καταστροφή και τον πόνο που προκαλούν οι κακοκαιρίες; Αμέ η επόμενη κακοκαιρία που θα λέγεται Διομήδης, όνομα που σημαίνει αυτός που έχει θεϊκή σκέψη, πώς θα ταιριάξει με όλες τι απερισκεψίες των απερίσκεπτων νονών των κακοκαιριών;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *